«Υπογονιμότητα την Ημέρα της Μητέρας. Οδηγός επιβίωσης.»

Η γιορτή της μητέρας, μία ημέρα που μας φέρνει εικόνες από τις προετοιμασίες που κάναμε στο σχολείο ζωγραφιών και λουλουδιών από πλαστελίνη ή πηλό. Κάρτες και αφιερώσεις για να της προσφέρουμε επιστρέφοντας σπίτι. Τι γίνεται όμως όταν αυτή την ημέρα τη γιορτάζουμε ακόμη ως παιδιά;

«Υπογονιμότητα την Ημέρα της Μητέρας. Οδηγός επιβίωσης.»

 
  1. Φροντίστε τον εαυτό σας.

Ενδεχομένως να έχετε συνηθίσει να περνάτε αυτή την ημέρα μέσα σε οικογενειακές συγκεντρώσεις ή σε πάρκα μιας που είναι αρχές Μάη κι ο καιρός γλυκαίνει. Μοιάζει σαν αυτοτιμωρία να βρίσκεσαι ανάμεσα σε παιδιά, έγκυες ή συγγενείς που σε ρωτούν πότε θα κάνεις εσύ παιδιά. Προτιμήστε να δώσετε μια ειλικρινή εξήγηση σε εκείνους που σας έχουν καλέσει και αποφύγετε τις καταστάσεις που γνωρίζετε ότι θα σας κάνουν να νιώσετε άβολα.

 
  1. Αποφύγετε την απομόνωση.

Κάποιες γυναίκες προτιμούν να κρατούν για τον εαυτό τους τη θλίψη και τις σκέψεις που αφορούν την επιθυμία τους να αποκτήσουν παιδί. Θα βρείτε πολύ ανακουφιστικό το να μιλήσετε σε κάποιον με τον οποίο νιώθετε άνεση αλλά κι ότι δε θα σας κρίνει.

 
  1. Δημιουργήστε τη δική σας «ειδική ημέρα».

Ασχοληθείτε με δραστηριότητες οι οποίες ήταν πάντα ευχάριστες για εσάς, ή αναζητήστε νέες εμπειρίες. Είναι σημαντικό να θυμίζουμε στον εαυτό μας τον τρόπο με τον οποίο ως τώρα παίρναμε ευχαρίστηση. Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα χόμπι, ένα φαγητό, μία ταινία, διασκέδαση με φίλους μέχρι το πρωί! Ακόμη κι αν κάτι τέτοιο αρχικά, δε φαντάζει όσο ευχάριστο ήταν παλιά, μία δοκιμή θα μας πείσει ότι αξίζει τον κόπο.

 
  1. Επιτρέψτε στον εαυτό σας να λυπηθεί.

Μην κατακρίνετε και μην απαγορεύετε στον εαυτό σας να νιώθει λύπη. Η υπογονιμότητα εμπεριέχει την έννοια της απώλειας, είτε αυτή έρχεται ως ένα αρνητικό αποτέλεσμα β-χοριακής, είτε είναι η συσσώρευση των αρνητικών συναισθημάτων από όλο το διάστημα των προσπαθειών.

 
  1. Ζητήστε τη βοήθεια ειδικού.

Αν όλα τα παραπάνω φαντάζουν δυσκολίες απροσπέλαστες, ζητήστε τη βοήθεια ειδικού ψυχικής υγείας, για να δώσετε στη ζωή σας την ποιότητα που της αξίζει. Σώμα και νους λειτουργούν ως μία ενότητα. Γι’ αυτό και πρέπει να τα φροντίζουμε εξίσου. Φροντίζοντας το νου φροντίζουμε το σώμα μας, και αντίστροφα!

Created by makeitreal
Copyright © 2015 Ροζίνα Παλαιολόγου